Jeśli chcesz być informowany o nowych imaginach, w komentarzu napisz swój nick Twittera. Nie informujemy przez blogi !
Ada , Tyna xx < 3

niedziela, 26 sierpnia 2012

Imagines with Justin Bieber.

   Dzieńdobry :) Może już wiecie, a może nie, ale ja i Ada dołączyłyśmy do rodziny Beliebers c: Z tego powodu chciałybyśmy dodawać tutaj dodatkowe imaginy z naszym idolem. Oczywiście dalej jesteśmy Directionerkami, więc imaginy o 1D nie znikną z naszego bloga. Jak widzicie powstała nowa ankieta. Cały czas możecie oddawać swoje głosy c;
   Nie chciałybyśmy stracić czytelników, więc wpadłam na pomysł, aby napisać kilka imaginów z Justinem Bieberem i jeśli się Wam spodobają, będziemy dodawać je dalej. Taki okres próbny c; Jeśli tylko dopadnie mnie wena, taki imagin z JB pojawi się na blogu i wtedy pojawi się także kolejna ankieta. Mam nadzieję, że pomysł się podoba, hmm? To ja lecę myśleć nad takim imaginem, który Was przekona c;
Pozdrawiam ♥
~ Tyna xxx
P.S jeżeli chcesz być informowany/a o nowych imaginach, ankietach itd. napisz w komentarzu swojego Twittera. Jeżeli nie posiadasz Twittera, ostatecznie możemy informować Cię na Twoim blogu c;

1 komentarz: