Jeśli chcesz być informowany o nowych imaginach, w komentarzu napisz swój nick Twittera. Nie informujemy przez blogi !
Ada , Tyna xx < 3

środa, 12 września 2012

Blog zawieszony.

  Jak zauważyliście od jakiegoś czasu nie dodajemy imaginów. Najwyraźniej pomysły nam się skończyły... Blog zostaje zawieszony... Tzn. ja jak na razie nie mam zamiaru niczego tu pisać, nie wiem jak Ada. Zaczęła się szkoła, nawarstwiły się obowiązki, nauka, zadania domowe, lektury... Po prostu nie mam jak dodawać tych imaginów, nie mam czasu myśleć nad nimi... Może Ada będzie chciała jeszcze coś tu dodawać, ale ja odpuszczam sobie... To tyle c; W nieokreślonej przyszłości mam zamiar zacząć pisać opowiadanie o Justinie Bieberze. Jeżeli już się zdecyduje napiszę o tym na moim Twitterze ( @1Dawww )
To tyle :) Dziękuję wszystkim, którzy zaglądali na tego bloga, komentowali, oddawali swoje głosy w ankietach i w ogóle, w ogóle dziękuję :D Może kiedyś wrócę, ale niczego na ten czas nie wiem c: Much love xxx
~ Tyna ♥
Twitter Tyny - @1Dawww
Twitter Ady - @Adrianna_1994

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz