Jeśli chcesz być informowany o nowych imaginach, w komentarzu napisz swój nick Twittera. Nie informujemy przez blogi !
Ada , Tyna xx < 3

piątek, 22 czerwca 2012

Imagine Harry ♥


   Spotykałaś się z Harry`m osiem miesięcy. Było wam razem cudownie pomimo jego sławy. Tydzień temu kiedy zespół był w Briningham postanowiłaś odwiedzić swojego chłopaka. Odnalazłaś jego pokój w hotelu, w którym się zatrzymali. Zapukałaś do drzwi. Harry otworzył je zapinając spodnie. Wtedy z pokoju hotelowego wyłoniła się naga blondynka. Czułaś się wtedy okropnie. Uciekłaś. Od tamtego momentu nie rozmawiasz z Loczkiem, nie odbierasz od niego telefonu i nie odpisujesz na jego SMS`y. Codziennie przez niego płaczesz. Tęsknisz, ale jesteś silna.
  Wstałaś wcześnie, chociaż była sobota. Ubrałaś się po czym zjadłaś śniadanie. Jak codziennie wyszłaś na spacer ze swoim psem. Przed domem znalazłaś kopertę. Otworzyłaś ją i w myślach przeczytałaś ` [T.I] to znowu ja. Kolejny raz proszę Cię o spotkanie. Wiem, że możesz nie przyjść, ale będę czekał o 18:00 na naszej plaży. Kocham Cię ♥ Twój Harry xx`. Po policzku spłynęła Ci pojedyńcza łza. Szybko ją wytarłaś, ale w końcu zalałaś się słonymi łzami. Zrezygnowałaś ze spaceru ze swoim pupilem i wróciłaś do domu. Po długich godzinach zastanawiania się, stwierdziłaś, że pójdziesz na spotkanie z Loczkiem. Około 17:40 ubrana w krótkie, jeansowe spodenki, pomarańczową, luźną bluzkę, jasne trampki i z małą, żółtą torebką przewieszoną przez ramie ruszyłaś w kierunku WASZEJ plaży. Tam pierwszy raz pocałowałaś Harry`ego. Zbliżałaś się już do plaży, z każdym krokiem czułaś większe zdenerowanie. W końcu dotarłaś na miejsce. Na piasku z czerwonych płatków róż ułożone było wielkie serce. W środku leżał różowy koc, na ktorym siedział Styles. Gdy zobaczył w oddali Twoją postać szybko do Ciebie podbiegł.
- Jednak przyszłaś - odezwał się wręczjąc Ci bukiet żółtych róż.
- Tak przyszłam. Dziękuje - powąchałaś kwiaty.
- [T.I] nawet nie wiesz jak się cieszę - delikatnie się uśmiechnął kładąc rękę na Twoim policzku.
- Ja też - delikatnie się uśmiechnęłaś i chwyciłaś go za rękę. Ruszyliście w kierunku różowego koca. Usiadłaś na nim. Plaża była pusta. Byliście tylko wy.
- Nie musiałeś tego robić - odezwałaś się.
- Musiałem - odpowiedział i otworzył koszyczek pełen truskawek. Przez długi czas mówił tylko Harry. Tłumaczył się i przepraszał, a Ty jadłaś truskawki.
- Nic już nie mów - odezwałaś się w końcu.
- Jesteś zła? - zapytał ze smutkiem
- Byłabym zła, gdybym tak cholernie Cię nie kochała - krzyknęłaś
- Kochasz mnie?
- Tak! Cholernie Cię kocham! Jeszcze nikogo tak nie kochałam! Gdybyś był mi obojętny nie przyszłabym tu! - zaczęłaś krzyczeć.
- [T.I]... - nie pozwoliłaś mu dokończyć. Namiętnie go pocałowałaś.
-Tęskniłam - wyszeptałaś. Oboje leżeliście na różowym kocu i całowaliście się.
-------------------------------------------------------------------------------
Mój drugi imagine. Szczerze? Nie podoba mi się :'(
Czytasz? Komentuj proszę, dla Ciebie to tak niewiele, a mi i Adzie sprawia to
OGROMNĄ radość (: Buziakii xxx
~ Tyna ♥

8 komentarzy:

  1. Aww, słodko :') pisz dalej ;) xx / http://soyourteacherisgay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol xd ja tam bym nie wybaczyla zdrady, nie ważne jaki to byłby chłopak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty człeku głupi To Harry Styles ja bym mu wszystko wybaczyła, i wszystko bym dla niego zrobiła...a imagin boooski...wgl wasz blog jest super <3

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :) Ha ha tylko bez wyzwisk prosze ;D Jeszcze raz dziękuje takie opinie wiele dla nas znaczą ♥

      Usuń
  3. Obie piszecie super
    Kocham to!!!
    PS. Wejdzcie do mnie i skomentujcie plisss
    upallnight-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kobietoo wlasnie drugii jest booskii a ty ze cci sie nje podoba!! ; d

      Usuń