Jeśli chcesz być informowany o nowych imaginach, w komentarzu napisz swój nick Twittera. Nie informujemy przez blogi !
Ada , Tyna xx < 3

sobota, 23 czerwca 2012

Imagine Zayn ♥

Jesteś dopiero drugi dzień w Londynie, nie znasz miasta, ale postanawiasz pójść na spacer. Ubierasz conversy, zamykasz drzwi do domu.Idziesz uliczkami Londynu z zamiarem pójścia na London Eye. Nie wiesz gdzie to jest więc zaczepiasz jakiegoś przechodnia :
-Przepraszam, nie wie pan może w którą stronę idzie się na London Eye ?-pytasz grzecznie.
-To jest na drugim końcu miasta.-mówi chłopak ze śmiechem.-Jestem Zayn.
-[T.I], miło mi,ehh no to chyba muszę odpuścić sobie to, no cóż, miło było cię poznać Zayn.-mówisz i odchodzisz. Starasz się wracać tą samą drogą co wcześniej ale nie udaje ci się to, po paru minutach gubisz się. Zawiedziona siadasz na krawężniku. Po chwili obok ciebie zatrzymuje się auto z którego wychodzi Zayn.
-Zgubiłaś się ?-pyta.
-Emm no tak jakby.-odparłaś.
-Chodź, podwiozę, Cię.
-Ale ty mnie nawet nie znasz.
-Ale ty mnie tak.-mówi z uśmiechem
-Emm, nie prawda, wiem tylko że jesteś Zayn i jesteś bardzo miły.
-A One Direction ? Mówi Ci to coś ?
-Ymm, tak ! To ten zespół, mają nawet fajne piosenki.
-No, ja jestem w tym zespole
-Taak ? Ahhh, no to ja ciebie znam,ale ty nie znasz mnie.
-Znam, masz na imię [T.I] i masz taką fajną minę jak się zdziwisz.
-Ha ha bardzo śmieszne !
-No, chodź.-podał Ci rękę  abyś wstała po czym otworzył Ci drzwi do samochodu, uśmiechnęłaś się w podziękowaniu. Dojechaliście pod twój dom, chciałaś już wychodzić ale Zayn Cię złapał za nadgarstek, popatrzyłaś na niego pytająco.
-Em, no..ten.. chciałabyś pójść jutro do kina ?-spytał niepewnie.
-Przyjedź juro o 20 -puściłaś mu oczko i szybko wysiadłaś. Poszłaś do domu, była już 21 więc postanowiłaś się wykąpać. Po wykonanych czynnościach czyli, kąpieli i przebraniu się w pidżamę weszłaś na twitter`a, zobaczyłaś że Zayn cię Followuje, wszystkie Directionerki pytały się jak Ci się to udało, ty napisałaś jedynie `Magia... ♥` wyłączyłaś komputer i położyłaś się spać, byłaś bardzo podekscytowana jutrzejszym spotkaniem.
Rano obudziłaś się bardzo wcześnie, bo o 9, wzięłaś szybki prysznic po czym ubrałaś się w czarne rurki i czerwoną bejsbolówkę.

cały dzień sprzątałaś w domu, nim się zorientowałaś była już 19:30, zaczęłaś panikować i biegać po domu jak szalona, wybrałaś szybko ciuchy: morskie rurki, białą koszulkę w serek a do tego czarną marynarkę,nie chciałaś się za bardzo stroić bo szliście tylko do kina, włosy związałaś w kucyka a rzęsy lekko musnęłaś tuszem. Gdy to zrobiłaś, akurat ktoś zapukał do drzwi. To był Zayn, ubrany w kremowe rurki z krokiem i czarną bejsbolówkę.
-Hej, już możemy iść.-powiedziałaś, zamknęłaś dom na klucz i ruszyłaś za Zayn`em. Pod kino zajechaliście około 20:20, kupiliście bilety, zajęliście swoje miejsca i film się zaczął. W pewnym momencie, oboje spojrzeliście sobie w oczy a wasze twarze zaczęły się do siebie zbliżać,już po paru sekundach tkwiliście w namiętnym pocałunku...
_________________________
Wiem że jest głupi i krótki.. ale przepraszam. :) Jak się podoba ?
CZYTASZ=SKOMENTUJ ♥
To wiele znaczy dla mnie i Tyny :D
~ Ada xx



10 komentarzy:

  1. Głupi.????, jeste ZAJEBISTY.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dziękuję bardzo :o Ale serio, on mi nie wyszedł xd. Dobra mniejsza. <3 ~Ada xx

      Usuń
  2. Glupi ja ci zaraz dam glupi on przecudny
    PS wejdzcie i skomentujcie mojego
    upallnight-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, tylko dlaczego na waszej stronie jest tylko jeden z Zaynem?! No i ja bym kino zmieniła na London Eye, ale tak też jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwracamy uwagi w jakiej kolejności dodajemy imaginy. Następny będzie z Zaynem c: Jeśli wolałabyś London Eye to możesz sobie wyobrazić xdd . Dziękuję :) ~ Ada xx <3

      Usuń
  4. mnie jakos nie wciągnęło

    OdpowiedzUsuń